czwartek, 27 listopada 2014

dziś tak na szybko - wyniki giveaway

Dziś post krótki, bo tylko z wynikami giveaway. Wyobrażam sobie, że możecie być nimi zainteresowani, więc nie chcę kazać Wam czekać:)

Kilka słów podsumowania: do giveaway zgłosiło się - 16 osób! 
Zdaję sobie sprawę, że w porównaniu z konkursami organizowanymi na dużych, popularnych blogach ta liczba wygląda zabawnie, ale ja cieszę się niezmiernie z każdego jednego zgłoszenia. I dziękuję Wam, że chciało Wam się zajrzeć do mnie i zostawić kilka słów w komentarzu. To bardzo motywuje!

I drugie moje spostrzeżenie - myślałam, że wybór zwycięzcy będzie prosty. Że napracuję się nad przygotowaniem konkursu, a potem pójdzie już z górki... Jak się okazało - jestem mało decyzyjna. Ale po długich medytacjach wybrałam:

sowi plakat wygrywa
 -
Marta eM!


Mam nadzieję, że pozostali nie będą się bardzo smucić i że Marta pokaże nam kiedyś sowę na swoim blogu:) Wszystkim jeszcze raz dziękuję i na pocieszenie zapraszam już za chwilę na konkurs świąteczny (mam nadzieję, że uda mi się go uruchomić jeszcze w tym tygodniu). Będzie DIY i coś zrobionego przeze mnie!

A Martę proszę o kontakt na thinksimple@wp.pl w celu ustalenia szczegółów dot. wysyłki.

Pozdrawiam ciepło,
Klaudia

6 komentarzy:

  1. Zwyciężczyni gratuluję i dziękjuę za zabawę :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. sama jestem w podobnej sytuacji (zorganizowałam pierwsze w życiu rozdanie), więc doskonale rozumiem. Każdy komentarz, każde zgłoszenie cieszy. Gratuluję zwyciężczyni i fajnie,że właśnie dzięki takiej zabawie poznałam Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku, to jak przyspieszony prezent mikołajkowy :) Ale się cieszę!!!! Sowa zajmie na pewno godne miejsce. Czuję, że będzie doskonale się czuła w mojej sypialni, ale pewnie zanim tam trafi odbędzie triumfalną wędrówkę po wszystkich pokojach :)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze gratuluję dla zwyciężczyni :) Może następnym razem mi się uda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń