poniedziałek, 22 grudnia 2014

cooooraz bliżej Święta!

Dziś kilka inspiracji dla tych, którzy jeszcze nie spakowali gwiazdkowych prezentów i nie ubrali drzewka.

Zawsze uważałam, że po wyborze prezentu (zawsze staram się, żeby był osobisty, niósł ze sobą jakieś przesłanie, do czegoś nawiązywał, dawał do zrozumienia jak dobrze znam bliską mi osobę, a przede wszystkim sprawiał wielką radość obdarowanemu), kluczową kwestią jest jego zapakowanie. Bez względu na to, czy prezent był kosztowny, czy to drobiazg, staram się go jak najpiękniej zapakować. Daje to obdarowanemu poczucie, że w podarunek włożyliśmy trochę serca, uwagi, czasu i pracy i że zależało nam na sprawieniu mu jak największej radości. Własnoręczne pakowanie prezentów niewiele kosztuje, a moim zdaniem ogromnie zwiększa wartość prezentu i radość z jego otrzymania. 

 Kilka moich propozycji:















Choinkę (a właściwie choineczkę - musi stać na stołku, żeby było ją w ogóle widać) ubrałam w ozdoby w stonowanych kolorach: bieli, czerni, brązu i odrobinie złota i srebra. Część z nich zrobiłam własnoręcznie z papieru (instrukcje znajdziecie tutaj) kilka kupiłam w tym roku w sklepach internetowych i na targach slow weekend (znajdziecie je w sklepach decorolka i decor island). 





















Życzę Wam, żeby przygotowania do Świąt przebiegały u Was bez przesadnego pośpiechu i zapracowania i żeby sprawiały Wam tak wielką radość, jak mi:)

pozdrawiam,
Klaudia

1 komentarz: