środa, 7 stycznia 2015

wyprzedaż

Niestety, sama muszę przyznać, że jak na tak małe mieszkanie mam za dużo rzeczy (w tym różnego rodzaju ozdób i dekoracji). Część z nich leży spakowana w pudłach, bo brak mi miejsca, żeby je wyeksponować. Postanowiłam właśnie te zapomniane wystawić na wyprzedaż, może ktoś z Was będzie mógł poświęcić im nieco więcej uwagi. Większość sprzedawanych przeze mnie przedmiotów jest używana (o ile stanie na półce można nazwać używaniem), ale wszystkie są w bardzo dobrym stanie. Jeżeli będziecie zainteresowani którymś z nich, proszę o maila: thinksimple@wp.pl albo o komentarz pod tym postem. Dla jasności podajcie proszę numer przedmiotu.

Wstępnie umówmy się na koszt przesyłki (za pośrednictwem Poczty Polskiej) w wysokości 15 zł (w niektórych przypadkach będę musiała kupić tuby na plakaty lub pudła na większe przedmioty). W przypadku zakupu małego przedmiotu kwota ta będzie odpowiednio niższa - uzgodnimy ją mailowo.

1. Plakaty z serii Faunascapes 


Kupione jesienią w sklepie internetowym duńskiego studia WhatWeDo - twórcy tej serii plakatów. Krajobrazy wpisane w sylwetki zwierząt.

Mam na sprzedaż plakat z:
a) szopem
b) lisem
c) królikiem

Rozmiar plakatu A3. Były kilkukrotnie wyjmowane z tuby i wkładane do ramki. Więcej informacji i zdjęć plakatów znajdziecie w tym poście.

Cena za sztukę 70 zł


2. Latarnia - domek ocynkowany firmy Walther&Co ZAREZERWOWANY



Wysokość w najwyższym miejscu 30 cm (+ wysuwana druciana rączka). 

Dosyć duży, wysoki domek. Kupiłam go ubiegłej zimy w sklepie internetowym (o ile pamiętam Z potrzeby piękna). Używałam zeszłej zimy i od tej pory leżał w pudle. Ma kilka śladów palców (taka uroda i natura tego materiału - nie wiem, może z czasem znikają), poza tym brak śladów używania.

Cena 65 zł


3. Duża ceramiczna sowa



Wysokość ok 24 cm. Kolor wrzosowy (nieco cieplejszy i bardziej fioletowy niż na zdjęciu). Kupiłam ją niedawno na wyprzedaży u Scraperki, niestety nie mam miejsca na tyle sów;) Sowa ma kilka brązowych ciapek - nie są to uszkodzenia, ale celowe postarzenie. To samo dotyczy delikatnych spękań szkliwa. 

Cena 20 zł


4. Ceramiczna kurka



Ceramiczna figurka na metalowych nóżkach. Kupiona w Home&You. Wysokość w najwyższym miejscu ok. 15 cm.

Cena 10 zł


5. Mały metalowy lampion w choinki 



Szklane szybki. Kupiony w Home&You. Wysokość bez rączki ok. 10-11 cm. Właściwie nieużywany. 

Cena 5 zł


6. Lampion w serca Duka. 



Kupiony w zeszłą zimę. Składa się z 2 części: zewnętrznej (chyba drewno) i szklanego wkładu. Wymiary zewnętrzne: wysokość 8 cm, bok podstawy ok. 9,5 cm.

Cena 10 zł


7. Dwa szklane lampiony Empik



wysokość 8 cm

Cena za komplet 7 zł


8. Szklany lampion z rączką w kolorze miedzi 



Kupiony na Targach Rzeczy Ładnych u Kwiaty&Miut. Wysokość ok. 10 cm, zmieści się w nim świeczka typu tealight. Nieco przydymione szkło. Jak widać może też służyć jako doniczka. 

Cena 10 zł


W razie pytań piszcie maila (thinksimple@wp.pl) lub komentarz. Jestem też otwarta na negocjacje:)

pozdrawiam serdecznie,
Klaudia

15 komentarzy:

  1. fajny krulik i lampion - ale niestety nie mam teraz kasy :( i domu gdzie postawić :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Karolina,
      miło, że zajrzałaś:) Za to ile już niedługo będziesz miałam miejsca! Gdybyś za jakiś czas się namyśliła, to daj znać koniecznie, królik nadal jest, może na Ciebie zaczeka;)
      Pozdrawiam,

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szklany lampion to moje klimaty :) Swoją drogą chyba też powinnam zorganizować wyprzedaż...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cześć Magda, sprzedany:) Wszystko inne jeszcze zostało, ale domek sprzedany.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Szkoda, uwielbiam te domki! :)

      Usuń
  5. Czy plakaty Faunascapes nadal są na sprzedaż. Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten lampion :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plakaty z serii Faunascapes NAJLEPSZE !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się szklany lampion z rączką w kolorze miedzi. Coś ostatnio przyciągają mnie takie detale:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampion w serca jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampiony mają to do siebie, że prezentują się doprawdy bardzo ciekawie i warto na nie wydać każde pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń